frågor & svar

vem - är i rummet med dig: min klass
vem - tänker du på nu: Varför jag ska vara förkyld
vem - pratade du senast i telefon med: Jennifer
vem - hus var du senast i: Mitt hus
vem - i din skola går dig mest på nerverna: Säger inga namn ;)

var - går du i skolan: I Gävle
var - är din mobiltelefon: Brevid mig
var - är din mamma: Påväg till stockholm! 
var - sover du: I min säng? 
var - handlar du mest: Godis 
var - fick du tag i tröjan du har på dig: Björkvin
var - åkte du senast bil: Haha ingen aning
var - i ditt rum är du: Är inte ens i mitt rum 

vad - åt du senast: En japp!
vad - drack du senast: Apelsin mer! 
vad - är det för färg på dina byxor: Svarta
vad - är den närmaste saken som är vit: Idas mobil
vad - har du på fötterna: Strumpor & skor
vad - är din favorit färg: Svart, vitt och grått, haha fan va tråkigt 
vad - för film såg du senast: Minns inte
vad - hör du just nu: Emmas jävla prat

har du- sovit i en annan säng: haha ja
har du - kört över hastighetsgränsen: det vet du
har du- målat om ditt rum: yes
har du- dansat framför en spegel: varje dag
har du- fått hicka: haha ja
har du- stulit pengar från en kompis: haha nej för i helvete heller
har du- hoppat in i en bil med folk du just träffat: haha, jaaa
har du- varit i slagsmål: ja tyvärr
har du- smugit ur ditt hus: jo men visst



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback